دیدبان

ظرفیت تولید ۵/۷ میلیون بشکه در روز تا سال 96

ظرفیت تولید ۵/۷ میلیون بشکه در روز تا سال 96

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم، در جلسه علنی صبح امروز مجلس بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در مورد برنامه‌های وزارت نفت برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در صنعت نفت گزارشی را به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه داد.

بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در ابتدای جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و انتخاب مجدد علی لاریجانی به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی و هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: موضوع اقتصاد مقاومتی موضوعی مهم و حیاتی برای آینده کشور ماست.

وی ادامه داد: آنچه امروز گزارش می‌دهم در کمیسیون انرژی و برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی طرح کرده‌ام و از راهنمایی‌های نمایندگان استفاده کرده‌ام. من شخصاً 40 ساعت برای تهیه این برنامه وقت مستقیم و زنده صرف کرده‌ام.

وزیر نفت در ادامه تأکید کرد: اولین برنامه‌ای که جهت اجرای اقتصاد مقاومتی داریم برنامه افزایش ظرفیت تولید نفت خام با تأ برنامه سوم ما جهش برای افزایش و صادرات محصولات پتروشیمی است.کید بر برداشت از میدان‌های مشترک است. برنامه دوم ما افزایش تولید طبیعی با تأکید بر برداشت از میدان‌های مشترک است.

زنگنه ادامه داد: من تعهد می‌کنم در شرایطی که تحریم وجود داشته باشد می‌توانیم تا سال 1396 به ظرفیت تولید 5/7 میلیون بشکه در روز برسیم یعنی نسبت به الان 2/5 میلیون بشکه افزایش تولید و صادرات خواهد بود.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران